Annette träning

Tränade Bamse för Annette igår, det gick inte alls bra! Han känns inte helt bra sedan skadan så det blir ett återbesök snart. Det kan vara så att det blev sämre på tävlingen i Perstorp, dels på grund av det dåliga underlaget och dels på grund av att han överhoppa sig väldigt mycket på framhoppningen. Vi får helt enklet se vad veterinären säger...

Idag ska jag också träna för Annette men idag ska jag ha dressyrhästen Gippsie Lady! Kommer bli jätte roligt! Jag ska se om jag kan fixa inställningen på min kamera så att det kan bli en film som man kan kolla på. (Min kamera är förtillfället inte vad den ska vara...)

Skriver igen efter träningen!


Här är den fina dressyrhästen! (sorry för den dåliga kvallitén)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0