Är i Sthlm

Det har varit lite dålig uppdaterning på bloggen, det är för att jag har haft uppskrivning med körkortet. Det hjälpte inte att jag inte blogga, jag kugga ändå... kanske ska läsa boken till nästa uppskrivining?

Jag har inte ridit så mycket heller på sista tiden, dels för att alla hästar utom Mogge är skadade och jag rider ju typ inte mogge längre... Det sköter Amanda för det mesta!

Som ni kanske ser i överskriften så är jag i Stockholm! Jag är här för att mamma ska jobba under helgen. På vägen hit provred jag en häst, med det sa lixom inte klick. Bara att leta vidare! Ska provrida två hästar på vägen hem också!

Imorgon ska jag besöka Globen och Stockholm Horseshow! Ska möta Annette där eftersom mamma ska jobba hela dagen! Sen resten av helgen blir väl att plugga körteori! haha

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0