Det blev inget....

Det blev ingen häst i Tysklad. Någon annan med större plånbok ville verkligen ha Coco Jumdo så det blev ingen ny häst för mig... Jag får helt enkelt leta vidare. Senare i veckan ska jag och mamma köra en runda i Sverige för att kolla på lite olika hästar.

Fina Coco Jumbo! Denna hästen var den jag ville köpa, men det ville tydligen andra också!

Idag blev det en runda i naturen för Bamses del! Han älskar verkligen när man rider ut på honom, det blir en och annan bock på vägen! Imorgon ska Bamse få tävla i Perstorp, ska hoppa en 110 och om det känns bra så ska jag nog hoppa 120 också men får se hur han känns på tävlingsplatsen.

Nu har jag fått alla bilder av Amandra från när jag hoppa honom sist, de är väldigt suddiga vilket är synd för jag tror det hade varit väldigt fina bilder annars.


Fina Bamse!


Synd att den är så suddig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0