Det gick inget vidare!

Av olika anledningar fick jag ta en bloggpaus... Men nu är jag åter i full gång.

Dagens ridpass blev bara ett (efersom jag har två skadade hästar...) Red Bamse i ridhuset, det flög runder en fågel i taket i ridhuset, Bamse var livrädd för den av någon anledning. Han ville bara gå i ena delen av ridhuset i början av passet, men efter ett tag lugna han sig så att jag kunde rida ordentligt resten av passet!

Vi tog ut en vargtand på Bamse för typ en vecka sedan efter det har han blivit en helt annan häst, han är jätte rolig att rida nu och man känner verkligen att man gör framsteg varje träning.

På onsdag åker jag ner till Tyskland och provrider några fälttävlanshästar! Det ska väldigt kul, hoppas verkligen att jag hittar en häst att satsa vidare på!


Bamse på hoppträning i sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0