Galen häst!

Här kommer en liten rolig liten film på en häst som jag provred för snart två år sedan (!). Vi var väldigt nära på att köpa denna hästen (trotts det som händer på filmen haha) men vi hade en häst kvar att provrida innan vi skulle bestämma oss. Det blev inte denna hästen det blev Latte istället! Kanske lika bra! hahah


Ikväll är det hoppträning med Gibsy Lady! Det kommer bli super kul! Jag ska försöka få mamma att filma så kommer jag lägga ut film från både hopp och dressyrträningen!

Kommentarer
Postat av: sofie

haha klockren! typ det bästa jag sett idag :P

2010-11-23 @ 19:34:16
Postat av: Linn Skjetne

Tack för tipset, men vi ger alltid våra hästar varmt vatten på vintern, de dricker bättre då. Och vi har alltid hinkar till våra :)

2010-11-24 @ 21:32:31
URL: http://linnskjetne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0