Lite shopping!

Kolla lite på Stockholm Horseshow idag! Det var ju trevligt men det går inte ens att jämföra med Skandinavium!! Mässan i Globen är väldigt liten... men hitta ändå lite att köpa!

Något jag har velat ha väldigt länge:

Bilden är tagen från Google!

CWD chaps! Jag slipper med andra ord att frysa i vinter!

Köpte även ett par ridskor att ha till de fina chapsen:

Bilden är tagen från Google!

Dessa är av märket Ariat! väldigt sköna och stilrena skor!

Imorgon är det dags för hemfärd! På vägen hem ska jag provrida två hästar (kanske tre om vi hinner!) Ska bli kul att testa litta hästar!

Nu är klockan väldigt mycket så jag skriver ett lite längre inlägg imorgon när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Akkis

tjena hellepelle, väntar fortfarande på lite uppdate! ;D pöss

2010-12-18 @ 11:40:36
Postat av: Anonym

snälla uppdatera :D:D

2010-12-27 @ 22:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0