Dagens ridning!

Idag har jag för första gången ridit ut med Gibsan! Det var inte så bra underlag men varken jag eller Gibsan ville verkligen inte trimma i ridhuset en dag till! Så Ida lastade sin häst och körde till mitt stall så red vi en runda i skogen! Det blev mest skritt men det var skönt med en tur i naturen!

Diamond fick gå i ridhuset och trimmas! Han jobba på superfin som vanligt! Jobba mycket med att få honom stabil på volten så att han inte "tränger" innåt! Gick ganska bra men han orka inte riktigt bära sig själv än, han har ju inte varit igång så länge så man kan ju inte klandra honom! Jag ska se om jag kanske kan få honom att fastna på bild någon gång när jag rider.

Imorgon är det träning för Anna inför kommande dressyrtävling den 23! Debut med Gibsan och det blir i MSVC:1 och MSVC:2! super kul!


Ida och hennes fina häst, Linus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0