Tillbaka i sadeln

Ja bloggandet har ju gått sådär... Men jag har börjat rida igen vilket är jätte roligt!!
Igår red vi till en ny konditionsbacke som Peter har hittat. Den var super härlig att galoppera upp för. Den är inte jätte brant men ganska lång så att det blir ett häligt tryck i hästarna när de galopperar upp för den!
Idag har jag varit ledig. skönt! Jag och Viktor körde till ridsportaffären, det blev ett par nya handskar:) Sen red vi med våra egna hästar till backen vi var igår. Mein behövde verkligen bli av med lite överskottsenergi.
Har inte mycket mer att skriva. Om ni vill ha något speciellt inlägg eller har en fråga om mitt liv i tyskland så tveka inte med att lägga in en kommentar! (Blir lite roligare för mig att blogga då!)
Urmel är en av hästarna jag rider här nere!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej helle, kul att du skriver och så skönt att du kan rida igen!!

Vad gör du om dagarna, är det många som gör som du hos Peter? Kram :)

2011-11-23 @ 14:58:46
URL: http://lovisahill.blogg.se/
Postat av: Nina

Härligt att du är tillbaka i sadlen igen!! Idag var jag och Bästa också ute och galloperade uppför en kulle! Jag håller med om att det är ett härligt tryck.

Ps: Mia och Mo var också med :-)

2011-11-24 @ 19:22:10
Postat av: Agge

Härligt att jag har hittat någon connection med dig. Du skall veta att vi saknar dig och att vi varit väldigt oroliga över dina skador. Vill gärna veta hur du lyckas fördriva dina dagar. Massor av kramar från lilla mig

2011-12-02 @ 13:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0