Dag 1

Nu är första dagen i tyskland avklarad! Allt har gått bra! Har bara ridit två hästar idag, nu när Louise fortfarande är här så är vi lite överbemanade i stallet. Men det är söknt att få en lugn start.
Red Mein för första gången här nere idag också, red henne på ett majsfält en bit bort. Hon var väldigt spänd och springig, vilket jag i och försig kan förstå eftersom hon har varit inne hela dagen och jag red ut helt själv! Imorgon tänkte jag rida henne lite på banan eller i ridhuste så att hon kan få sig en liten genomkörare!
Imorgon ska lastbilen lastast och några hästar ska hoppas i ridhuset en bit bort... vet dock inte vilka eller hur många som ska med men vi skulle ta det på morgonmötet imorgon!
Efter vi hade slutat idag var jag och Louise på mediamarkt en bit bort för att jag skulle fixa ett tyskt kontantkort till mobilen. Det ända problemet nu är att jag inte får igång skiten.... man ska gå in på en hemsida för att aktivera det men när jag kommer in där ska man slå in en kod för att komma vidare, problemet är bara att ingen av alla de tusen koder som står i papperna fungerar!! Har försökt hur många gånger som helst, och eftersom vi är i Tyskland så är instuktionsboken så klart endast på tyska!! Blir man lack eller?
Nu ska jag be Louise försöka en gång sen ska jag sova!
Ha det bra alla<3
På lördag kommer jag hem för att hämta denna snyggningen!

Kommentarer
Postat av: Nina

Kul att följa dig här på bloggen!

Skönt att resan gick bra och att ni redan verkar trivas bra.

Du kan tro att jag saknar dig vännen!



Ha det bäst!

Kram Nina

2011-10-27 @ 08:45:35
Postat av: ida

Undra hur många gånger du kommer köra fram och tillbaka för att hämta/byta hästar :P Låter som du har det bra i Tyskland!:) Men vem sköter alla dina andra hästar nu när du är där? Ska Money också komma ner sen när hon är bra? Kramis :)

2011-10-28 @ 16:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0