Snabba ryck!

Sitter på mitt rum nu, klockan är 23.42 och jag har städat ända till nu! Har packat upp mina väskor och fått det lite hemtrevligt:) Det händer äldigt mycket om dagarna här i Tyskland därför är det väldigt svårt att hinna med bloggen... Idag har jag inte heller tid att skriva ett längre inlägg eftersom jag måste sova innan arbetsdagen börjar 07.15 imorgon! När jag har lunchrast imorgon tänkte jag försöka hinna med att skriva ett litet längre inlägg om vad som händer på dagarna och vad som har hänt under förra veckan!

Saknar världens finaste Money här nere i Tyskland

Kommentarer
Postat av: Nina

Hejsan hoppsan!

Jag vill bara berätta att du ska följa Hubbes blogg som är väldigt aktiv nu, så får du veta lite kuligheter hemifrån :-)

2011-11-03 @ 08:34:06
URL: http://hubbelrk.blogg.se/
Postat av: Lovisa :)

hej svej Helle!

hoppas all e bra me dig.

kul att du börjat blogga mer nu, sen du sov hos amanda! när kommer du hem?

ha det bra :)

2011-11-14 @ 18:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0